underbar kväll!

idag så va det inte så bra, inte dagen ifall, va mest deppig,
och så kolla jag på alla avsnitt ut tonårs liv, 
sen efter det så kom koffe hit, sjukt länge sen vi umgicks,
helt underbart va det att va med dig igen,
direkt när du kom hit fick du mej le, du fick mej att skratta,
du får mej att tänka på annat,
ibland önskar jag att vi hade det som förut,
men vem vet med tiden!
du är min bästa vän, och det vet du,
jag finns för dig när som hellst,
du kan ringa mej jämt!
det va sjukt mysigt när vi låg i gungan och bara snacka om allt och inget,
det jag saknar med dig, för du är den jag verkligen kan snacka med allt om!

annars så har helgen varit bra!





jag älskar dig bästa vän!


Kommentarer
Postat av: Melinda

Jadu han var det länge sen man träffade :/

2009-05-04 @ 21:39:29
URL: http://m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0