updratering

nu har jag precis lagt mej i sängen :)
mysigt att komma i tid till sägen med nån gång även fast jag har min dator i knät :p
gjort annars ikväll då, hmm jag sov några timmar, sen kom julia och väckte mej och fråga om jag  ville va med och spela spel med henne och robin, men det palla jag inte så jag satte mej och kolla på tv :p
sen efter typ två timmar kom julia in och så gick vi och köpte mat och så :)
sen så har vi bara suttit fram för datorn och sen så skulle vi duscha men vi pallade inte gå ner till källarne så sent så vi tävtta håret i hanfatet :p haha,  i morgon blir det skola, sen så ska jag följa med julia till trafikskolan och sen ska vi gå en sväng på stan och sen en kvälls promenad lova hon mej, rätt cill dag i morgon :D
nu blir det en sista cigg och sen se film och sova tror jag!
sov gott allt söta!





du är unik <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0