10/10

just nu sitter jag här med julia :), idag så har jag inte vara hos mormor, men ska dit i morgon har jag bestämmt!
sitta där och bara hålla hennes hand! snart är det fotboll, taaaaaaaaaaaaaaaga :D
typ inga som ska kolla på det, men jag tvingar julia att kolla med mej :D hahaha,

igår då, va det juh party med julia bby :)
va ritkigt nice!
förutom allt jävla drama då, som jag inte vet om nu,
och jag skiter i vilket, orkar inte bry mej längre!
trodde bättre om dig, men nej! jag hade så jävla fel! aja, skit samma nu :)

aja, nee nu kommer lite bilder ifrån igår :)
och mormor jag älskar dig! önskar att jag kunde hjälpa dig!


bilder :)




jag och gumman!



lly <3



<3


pussss!


skåååll :D



trubaduren!


erika,emma,jannina :)


erik och julia,



haha, dom igen :)


sötast är dom när dom sover! <3


när jag vakna i morsers så fick jag ett gott skratt av erik och julia!
det behövdes verkligen! så tack för att ni gjorde början av min dag bäst!
och julia, utan dig skulle jag aldrig va så här stark! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0