5/10, en till dag vi kämpar för!

vi kämpar varje dag för dig!
vi sitter brevid dig hela tiden, om vi inte går och fikar,
annars så är vi vid dig, vi längtar efter den dagen du kan vakna och prata med oss,
om du ens kommer göra det, jag är så rädd varje dag jag går till dig,
rädd att jag ska förlora dig, jag vill inte förlora dig,
men kunde se hur du log när du visste att din älskade hund kom idag,
vi gråter för dig, vi ler för dig, vi älskar bara dig just nu mormor!
jag önskar varje dag att jag kan få dig frisk, göra nåt,
snälla lämna oss inte!   och tack kusiner, morbor, mostrar, familjen för eran stöttning,
det är tur att vi har varanda! älskar er alla!

idag annars så har jag varit på hospice hos mormor, träffat kusinerna och så,
det blev både skratt och gråt, men det är tur att vi har varandra som sagt,
sen efter det så åkte jag och mamma och hämta julia, och sen vidare till mc - donals så vi kunde äta,
och sen hem till mej, mkt prat och skratt sånt som jag behöver verkligen!
sen efter det så åkte vi med alex och sebb en sväng, så då blev det mkt mer skratt, och det är verkligen sånt jag behöver just nu :)

så tack älskade julia! du är som min syster <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0