6/10

visst är jag bra på att blogga nu ;D
haha, just nu sitter jag här och kollar på andra avenyn :)
och väntar på att madde ska höra av sig, kanske blir så att jag sover hos henne om hon inte sover kvar på sjukhuset hos anders, jaa vi får se lite :)

idag så har hela min dag varit så att jag har varit hos mormor,
det är så skönt att va hos henne och bara sitta där, spelar kort osv med kusinerna och så,
vi gick en promenad idag hela säkten och så, tjöta, skratt och så, det va skönt :)
sen så va vi även uppe och hälsa på min bror som opereades idag,

sen har jag även varit och lämnat in papper till ab bostäder , så 2 november ska jag flytta in i min nya lägenhet,
och jag längtar massor :) ,

nu skrev madde sms att hon skulle gå strax.
så måste börja med mat nu inna jag ska i väg och till henne!

ha det bra alla så hörs vi!

pussssss / gika






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0