7/10 igen!

jag sitter fortfarande kvar hemma, madde är nog kvar på sjukan med anders, men hon kommer nog snart tror jag!
när man sitter här själv så tänker man så mkt, kan inte allt bra vända, då du endag reser dig upp och går äter osv,
men det kanske aldrig kommer hända, hur ska jag kunna klara mej utan dig, vem ska göra allt som vi gjorde,
du och morfar tog hand om min studen, du som sa att jag blev gammal nu när jag fyllde tjugo! du som jag alltid åkte med till ullared! allt som vi gjorde! jag kommer inte kunna resa mej upp igen om du försvinner, jag kommer aldrig klara detta! det gör så ont, för ont!  varför kan man bara inte kunna göra nåt åt det! jag orkar inte längre, vill bara sluta gråta, slippa dom jävla tårarna som varje dag kommer, jag gråter för dig, jag gråter med dig,
vi måste alla orka! men ska vi göra när orken tar slut, när vi väl förlora den bästa i våra liv?
hur ska man göra? hur får man svar på alla jävla frågor som vi ställer oss?
varför just du?  varför varför varför just du! vi alla ber, men det hjälper inte,
är inte gud till att hjälpa? Varför hjälper han inte oss då :(

MORMOR JAG ÄLSKAR DIG! BARA DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0