7/10

just nu sitter jag här med julia, och jag är skit trött :p
inatt blir det även att sova hos madde igen, min bror blev inte utskriven idag så det blir att sova hos henne igen :)
trevligt tycker jag ifall!

idag så vakna jag hos madde kl 9 typ
och så käka vi lite frukost,
och sen kom katrin och amnada och så åkte vi och bada i badhuset några timmar och sen blev
det fika och så :), mkt mysigt tycker jag!

16 oktober åker jag och katrin till stockholm,
kommer bli så jävla nice! hade hoppats på att få träffa dig!
men nej det blir juh ej så, så synd!,
ger upp hoppet nu och slutar kämpa om dig!

aja, det kommer nog bli mkt skratt och så när vi åker,
längtar sjukt mkt ifall!

och mormor du måste orka lite till,
du är mitt allt och jag vill inte förlora dig!
imorgon blir det att hälsa på dig och alla andra i släkten,





kämap älskade du!
du är mitt allt,
jag älskar dig mormor <3


Kommentarer
Postat av: JOSSAN

Vilken söt mormor:) Tänker på er! Jag visste inte att du var kusin me carro. Massa kraamar

2009-10-07 @ 22:04:42
URL: http://zemren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0