allt går sönder inom mej snart!

sitter hemma just nu, idag så vakna jag gick i väg till soc skulle lämna lite papper och sånt,
sen så följde jag med katrin och hennes store bror och handla kläder åt han, det va riktigt roligt!
och i morgon så blir det anntagligen bada med katrin och amanda, sen så onsdag ska jag katrin dygna så vi kan lägga oss tidigt på torsdag för sen ska vi upp två - halv tre för att åka i väg till stockholm på fredag,
kommer bli sjukt kul :)

jag saknar den vänskapen som vi hade föurt, men den kommer aldrig komma tebax jag vet det!
jag vet inte ens varför detta hända mellan oss, men det va just nu som man behöver dig som mest,
du som förstog som ingen annan gör, och jag menar verkligen det! det enda jag kan säga är förlåt, men jag vet att det inte kommer hjälpa, men glöm aldrig att jag älskar dig! och du vet vem du är, och jag hoppas du läser detta!


sanart så lämnar du oss och flygger upp till den vackara himmelen,
jag läste på min bilddagbok, och där stog det så här :
jag lägger allt mitt hopp på mormor och morfar, jag gjorde det, men varför hjälpte det inte för?!
jag la allt mi hopp på min andra halva, min vackera mormor, varför hjälpte det inte,
det va typ denna månaden vi bruka komma till er och äta julbord för sen skulle ni resa till erat hur utomlands,
ni ville att jag skulle komma hälsa på, men jag hann aldrig, nu allt försent,

alt går fan sönder inom mej snart,

JAG ÄLSKAR DIG SÅ MKT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0