en vecka sen!

en vecka sen du gick bort mormor, varför går allt så fort för?
varför tog dom dig bort från mej så fort, du va inte gammal! du va ung, du levde som du vore ung, du kunde skratta, jag fattar inte? om en vecka är det begravning, jag orkar inte tänka på att jag snart ska säga hej då till dig igen fast du ligger i en grav då , det gör mej så rädd, ledsen, jag vet inte vad jag ska göra.. snälla varför kommer du inte tebax till mej? jag vill det! jag älskar dig min vackra mormor!




mormor du va så fin! jag saknar dig mest på denna jord!
du är mitt allt än och det kommer du alltid va <3 me love you! <3

Kommentarer
Postat av: carro

Haha visst är den snygg.

Åå finaste mummi, vad jag saknar henne...

Jaa, vi ses på onsdag gumman. Pussåkram

2009-10-25 @ 23:17:12
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0