....

hej alla som nu läser ;D

vakna för en stund sen, skulle åkt till arbetsförmedligen med mamma idag,
men mormor har tydligen blivit jätte dålig igen, så hon va tvungen att åka till sjukhuset istället,
jag fick va hemm istället, nu väntar jag på att julia ska komma, men hon kommer la vid fyra tror jag,
då ska vi äta lite snabbt sen så ska vi börja städa ur lägenheten som måste va klar i morgon!
sen så blir det nog film med jimmy ikväll! mysigt!  i morgon så blir det party med julia!
kommer bli nice! ska köpa nåt jag kan ha på mej i morgon tror jag!
annars så vet jag inte vad jag ska skriva mer :p

skriver mer sen!


puss!




jag älskar dig!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0