hemma igen då :)

nu är jag hemma igen, blev inget sovande hos mormor idag, ska göra det i morgon istället, tillsammans med mamma! satt brevid mormor höl hennes hand osv!  bara får höra hennes andetag får mej lungn,
men en snart så kommer vi inte få höra dom mer, jag är rädd! JÄVLA RÄDD! kan man inte bra trolla, trolla bort allt det onda och få henne tillbax till våra liv, min mormor som inte ens är gammal, hon får inte lämna mej ensam i denna värd, jag vet att jag kommer resa mej upp, men det kommer ta många år! du är mitt allt, sorgen tar aldrig slut, tårarna slutar aldrig rinna!

annars så sitter jag här, pratar lite med folk på msn och så :)
det är skönt att kunna prata med folk ibland för då försvinner lite tankar från huvdet!

vet inte vad jag ska skriva mer!

aja!


puss/ gika





mormor, jag, morfar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0