hos mormor <3

sitter hos mormor nu, har hållt henne i hand en en stund nu! varför kan hon inte bara bli bra nån gång,
fast vi alla vet att hon inte kommer bli det, så önskar jag endå varje dag att hon ska det :( , nu äter hon lite här, första gången idag! man blir så glad ifall! när hon hostar lr nåt så blir man så rädd, allt är på liv och död nu, men snart tar våran ork slut och man orkar inte längre, men min blogg kommer för det mesta handla om min mormor nu, hon är mitt allt verkligen!  ikväll blir det party med julia! min älskade bästa vän som jag aldrig skulle klarat mej utan just nu! hon är verkligen mitt allt!  ajja! ska hjälpa till här lite nu, kanske uppdraterat senare när man är lite rund om fötterna lr hur man säger! hahahahahahah,

aja

puss / gika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0