känns som en tomhet inom mej,

jaa det va ett tag sen jag skrev, men sen så har det hänt lite greje oxå
så jag va uppe hos mormor på dagen, sen så skulle jag åka med katrin hem,
så jag sa till mormor, hejdå vi ses i morgon och jag älskar dig! sen så kommer vi till katrin kanske en halv timma innan min telfon ringer, och då ser jag att det är mamma som ringde, och då visste jag, jag visste det hon skulle säga, och det va så mummi "mormor"  har somnat in nu, jag börjar gråta sönder, visste inte vart jag skulle ta vägen, men just då fanns katrin brevid mej och det är jag verkligen glad över! ifall, jag åkte upp till sjukhuset igen krama om mamma, det behövde jag, sov kanske två timmar inatt, jaa det va igår kväll det hände,  ifall idag så åkte jag upp dit igen, prästen prata, och vi sjöng, vi grätt, vi skratt, vi sa hej då! sen åkte jag, kratrin och amnda och bada och så :) sover här fram tills fredag, i morgon natt så blir det stockholm, sen kommer jag hem på fredag igen!
nu ska vi snart gå ut och gå en sväng med hunden, och så!

mormor jag kommer tända ett ljus för dig när jag kommer hem på fredag,
jag kommer sakna dig för alltid,
du är mitt verkligen mitt allt även fast du sitter ner och kollar på mej,
jag älskar dig bara dig min bästa vän min mormor min andra halva <3

RIP 7 maj 1944 - 13 oktober 2009



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0