ny dag då!

igår så kom aldrig julia som hon sa,
blev lite besviken för när man behöver sina kompisar som mest så skiter dom lixom i än!
men har så mkt andra problem än att en kompis sviker,
mormor är sjuk, och jag bara önskar varje dag att hon ska bli bättre,
men vi vet inte hur det kommer bli med det!

annars så igår, va jag ute och åkte bli med sebb och alex, mkt roligt,
fick mkt skratt osv som jag verkligen behövde!

och nyss så kom katrin och amnada en sväng och lilla zmea som inte är så lilla längre :p
haha,

nu är det inte långt kvar tills jag ska börja packa och flytta, ska bli riktigt skönt att flytta!

i morgon blir det fika med Min underbara lilla syster elin,
som har söttat mej som mest dom här dagarna då jag mått som sämst och bara lipat,
så skriver hon till mej på msn och får mej och skartta! hon är verkligen en ängel!

nee nu ska jag diska och göra mat, är sjukt hungrig!

pussssss GIKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0