halloj :)

nu är det äntligen fredag igen :)
fast igentligen så behöver jag juh inte längta till fredag,
som alla andra gör som går i skolan lr jobbar osv :p
men det är sjukt tråkigt att bara gå hemma oxå :p
aja, denna vecka har varit både bra och dåligt om man säger så,
jag och jimmy har ifall löst allt mellan oss,
och det är jag väldigt glad över, för alla kan bättra sig så mkt bättre,
och det är precis det han har gjort,  

så vi har haft en jätte mysiga dagar!

sen så har jag varit fikad med elin och gått en sväng på stan med henne,
det va väldigt saknat! min goa lilla syster!
och du jag kan juh inte svara på kommentarer
så jag skriver tack och jag finns alltid för dig oxå!

ikväll är det juh som sagt fredag,
vakna av att dom renoverar dom här jävla lägenheterna nu,
undrar hur jag ska stå ut i typ en - två månadar till :p
så när jag vakna gick jag ner till affären och köpte lite frukost till mej och jimmy,
sen så la vi oss myste lite, och sen så kolla på en film innan han åkte,
och det va sjukt mysigt, 

och idag fick jag veta att jag har fått min lägenhet,
så nu blir det snart massa packa och sen åka till ikea köpa massa grejer :D
så får min sessan bo hos mej, och det är verkligen efterlängtat :D

jag skulle kunna skriva så mkt mer, fast det blir nog för långt att läsa :p haha

ha det bra fredag, så kanske vi hörs sen lr så hörs vi i morgon!

pussss!





du och jag! det är så det ska va! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

vadå sessan..hon har rymt..hahahha

2009-09-25 @ 17:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0