hejje!

jag skrev aldrig nåt igår, men jag orkade inte, va så jäkla trött igår,
men igår så va jag hälsa på morfar fika lite där och så :)
sen så åkte vi hem så träffa jag julia en sväng, fikade oxå :p haha
ja vi är sams igen, och det är jag så jäkla glad över, hon är min bästa vän,
tror det lr ej så är hon verkligen det! jag kommer alltid älska henne!

idag så jag varit på möte, och jag har fått en lägenhet :d
och det är jag SKIT glad över :))

sen va jag även med mamma och hälsade på mormor på sjukhuset,
och det va riktigt hemskt denna gången, så jag frågade mamma ifall vi kunnde åka,
för jag klara inte av att se mormor så dålig som hon va denna gången! :/
men som jag alltid önskar så är det att du ska kämpa igenom det svåra!
för min skull för allas skull jag ber dig! du får inte lämna oss nu :/
JAG ÄLSKAR FAKTISKT DIG! <3

hm, händer i helgen då,
mjo kanske ska ut i morgon om jag orkar,
annars så blir det en lugn fredag och träffa julia en sväng ifall :)
lördag blir den göteborg och ta hål i tungan! :D
och jag ska få julia att ta hål i läppen men hon vågar inte,
men det ska nog ändra på det ;D
haha!

aja!

ha det bra alla så hörs vi i morgon igen lr ikväll :)

pusssss!






JAG ÄLSKAR DIG JULIA! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0