om gjord blogg då :)

hej på er det va juh ett tag sen :D

men har inte haft orken att skriva, varit så mkt det sista tiden,
men inna jag berättar så ska jag tacka elin som hjälpte mej :)
och även http://designandmakeup.se/  där jag fick tag i min design :)
ska även sätta in en bild hade jag tänkt, men det får nån hjälpa mej med,
är så kass på blogg :P haha,


annars så har det hänt ganska mkt på sista tiden,

som ni vet hade jag och julia en ganska bra vänskap,
men det föstördes tyvärr,  pga en andledning som jag inte tänker ta upp här,
utan det är mellan henne och mej, men som sagt vi har ingen vänskap kvar,
och det kommer inte komma tebax heler,

mormor är jätte sjuk tyvärr och det välidgt jobbigt,
men man kan bara vänta,vänta och vänta,
va och hälsa på henne igår på sjukhuset, man kan inte tror att hon är sjuk,
men som man vet så är hon det, det är många trårar som kommer och går för henne,
men får bara hoppas på det bästa och kämpa som jag vet att vi alla gör,

och pojkvännen, jadu ska jag va ärlig så vet jag inte hur det går med det,
alla har la sina bråk med dom man älskar så högt,
men jag vet inte om det är bråk vi har lr om det är menningen att det inte ska va vi,
men jag älskar han så otroligt mkt, och det vet många av mina kompisar,
så det sista jag skulle göra är att dumpa han,
men som sagt, vi får la se hur det går och så mellan oss!

annars så har det inte hänt så mkt,
va och kolla på lägenhet idag,
det va stor och väldigt fin, men mamma tycker det låg för långt bort från stan,
och ja det kan väl stämma, men får se om jag vill ha den lr inte :)

i morgon så blir det nog att jag ska hämta ut min klädder som jag har beställt från hm :D
och sen blir det nog mest lungt, jag längtar till helgen,
kanske ska ha en kräfftskiva och sen ut på kvällen, lr kanske mys kväll med pojken min,
jag det åter står ser, det är långt kvar till helgen,

aja,

nu ska jag kolla på AA som jag missa förut,

ha det bra alla så hörs vi i morgon!

puss angelica! :)








min älskling sessan :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0