rubriken!

att ta ett beslut är inte alltid det lätaste!
jag tog ett beslut som jag själv inte vet om det va bra lr dåligt,
dagarna så tänker jag inte på det! men sen när nätterna kommer,
det är just då jag mår dåligt,
jag vet att du inte vill veta av mej mer!
vet att jag har sårat dig, men förlåt! det är de enda jag får fram,
försöker förklara för dig varför detta hände,
men när jag förklara, så kommer dina ord upp hela tiden,
och det gör inte saken bättre!
jag försökte kämpa in i det sista, men jag kände mej inte älskad på det sättet,
eller så va det så att jag va rädd, rädd för att en dag skulle bli lämnad ensam,
jag kanske är det nu, jag vet inte, du kan inte förklara för mej hur du känner överhuvud taget,
du ber mej dra åt helvete osv, jag förstår det,
du tror inte jag är sårad över detta, utan att jag är glad,
men det är jag inte!  jag är besviken över att allt skulle sluta så här,
du tror jag har hittat en ny, men nej det har jag inte! det är det sista jag skulle ha göra just nu!
aja fick ut lite känslor nu ifall!

tack Elin för att du finns där för mej!
jag lova dig att jag skulle kämpa på!
och det ska jag!

och julia, du är den jag verkligen litar på!


Kommentarer
Postat av: Elin

Finns alltid för dig gummsan =) <3

2009-09-24 @ 20:44:53
URL: http://lisaelinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0