tre veckor sen jag skrev :p

det va juh ett tag sen jag skrev, livet rullar på som vanligt, tre veckor sen jag och anton va i stockholm, och en vecka sen han dumpa mig, men alla gör sina misstag.. och mitt misstag va att ta tebax han alla gånger.. men nu är det over and out. och så kommer det bli :) . jag kan gå vidare, och jag är stark! ..


snart är det ett år sen du gick bort mormor! det känns så sjukt jobbigt utan dig :/ .. men jag vet att du ser mig och tar hand om mig precis som du gjorde förut!
jag älskar dig mormor! <3


och jag ska få en hund i helgen hoppas jag att han kommer hem till mig om inte tidigare!

jag längtar massor! :D <3


aja,

va la det,

over and out!




jag och bästavän <3















jag är värdens stoltaste faster <3

neo du är fasters prins och ögonsten!
jag älskar dig lill killen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0