åt helvete!

åhh.. blir så trött på allt!.. men nu ska jag försöka städa, men inte ens det kan jag ta tag i..
ibland blir man så trött på sig själv, önskar jag hade med ork, men det har jag inte, men som sagt
tiden går mot ljusare tider, och det är skönt!,

om två dagar är det jul, och det kommer nog bli jätte mysigt, älskar julen! :)

sen är det juldagen och då är det FEST! och min underbara elin ska va med och så hoppas jag även på
mer trevligt folk ska va med! :)

sen är det juh nyår och det ska jag spendera med min elin oxå! och det nyåret
kommer börja sjukt bra! och det gillar jag verkligen!

lägg allt bakom sig och gå vidare, och det ska jag göra.. så hör jag inte av mig till dig så är det
för att jag har lagt mig dig bakom mig och gått vidare!..

sen efter nyår åker vi på 24timmars kryssing, hoppas på att det kommer bli trevligt och man träffar nytt folk osv
:) ..

nee.. ska jag spela lite the sims eller forstätta städa, har inte bestämmt mig än :p

over and out!


"PUSS PÅ VÄDENS BÄSTA LILLA SYSTER OCH VÄLDIGT GAMMAL BILD"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0