helsingborg<3

sitter i helsingborg hos linus! :)
sjukt mysigt verkligen!

värdens underbaraste person är han verkligen!
igår så va vi ute och fria hans kompis och så :)
as trevligt va det och även super treviga kompisar är dom! :)

i morgon ska jag åka hem och det kommer bli så sjukt tråkigt att lämna linus,
men förhoppnings vis så ses vi snart igen :) ,
ska även bli skönt att komma hem och träffa leo och sen ska även mikaela möta mig på stationen!
så det blir säkert mys!,


även hur det kommer bli eller vad som kommer hända, så är detta den bästa helgen ever <3
så tack linus <3

nee...
nu ska jag göra kaffe, för linus är tydligen dålig på att göra kaffe ;) haha!

over and out! <3


"<3"

Kommentarer
Postat av: Mamma...(hundvakten)

Hahahah,,,tror och vet att du har haft det superduper...men jag har ont i ryggen...kom hem..puss puss..Leo har inte ringt dig..<3<3<33<3

2010-12-04 @ 21:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0