helt sjukt!

det är först gången en låt fick mig att verkligen börja gråta, jag sitter här och bara gråter, får pannik, just att den låten känndes precis som att det va till mig.. den gick rakt in i mitt hjärta, det kändes som det va du som skrev den till mig, och att jag borde ha förståt dig från början, jag fick ett svar och det skulle jag accepterat och sen gått vidare, men det gjorde jag inte, utan jag ältar om dig hela jävla tiden, till alla, vet att mina kompisar tröttnar på att höra om dig om allt bra om dig, fast dom inte ens tycker att jag ska tänka så, jag hatar dig igentligen, jag hatar att jag träffa dig och att du fastnde i mitt huvd,  jag hatar att jag aldrig kommer kunna gå vidare utan dig!..

men snart är det ett nytt år, jag ska försöka få ett bra slut på detta år och sen hoppas jag att jag får väldigt bra
början på året,  mitt nyårs löfte blir att inte kolla bakåt utan bara framåt! så det får bli och jag hoppas jag kommer klara det!





"Gav dig allt jag hade och du slängde den i papperskorgen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0