idag!

idag så har jag varit hos mamma nästan hela dagen, vi gjorde julgodis och även finska lådor till julbordet iår,
sen så kom kära erika en sväng, och sen efter det gick jag hem till anders och madde och va där hela kvällen, även lille bror va där, så det va sjukt mysigt och mycket skratt, och det är just det jag behöver nu! så tack till er min kära familj, <3

även pratat med mikaela i telen idag och det är oxå väldigt uppskattat, när man behöver prata ut så kan man bara ringa henne, och det är jag sjukt tacksam för!, du vet att jag älskar dig <3


känns som jag lever i en bubbla som kan spricka när som helst,
jag tar i mot allt mer och mer från folk, och sen säger jag att allt är lugnt,
fast det igentligen inte är det... 
men.. bara le och se glad ut, då är alla andra glada oxå, precis så jag kör!


nee....

nu ska jag se film, och sen försöka få lite sömn, i morgon ska jag verkligen
ta tag i allt här hemma och städa!, har inte haft ork i veckan, efter allt som har hänt!,

over and out!





" du är fan verkligen mitt allt <3"








Kommentarer
Postat av: Linus Hull- Nilsson

Så söt han är, önskar med jag hade en buse som leo så man alltid hade nån nära sig :D

2010-12-09 @ 23:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0