igår, idag,

igår efter att jag hade åkt hem från linus så mötte mikaela upp mig på stationen i stan, och så började vi gå mot mamma, men inna så gick in på lidl och köpte väldigt mycket mycket godis :p haha,
sen så när vi kom hem till mamma så började vi leka med taking tom på mikaelas mobil, inte skrattat så mycket med mamma, och mikaela på länge! <3,  sen så gick vi ut och lekte i snön med leo och lille bror, lika mysigt det! :),
sen efter så gick mikaela hem och jag gick hem till mig och la mig och sov..

idag så har det inte hänt så mycket än, jag är så trött på mig själv just nu,
jag får inget gjort här hemma, allt ser för jävligt ut här hemma, och jag får ingen kraft att ta tag i det,
har värdens huvdvärk oxå, åhh... idag är det bara en skit dag, bara tårar och massa trött..
nu ska jag försöka få i mig nåt att äta, för hungrig är jag som fan, och efter det så får jag se hur jag mår , mår jag bättre så ska jag börja ta tag i saker här hemma!, men går nåt lite fel så får ja värdens ryck och kan bara börja gråta, sååå, jaa.. får se hur det går!,


over and out! <3







"en vänskap som aldrig kommer ta slut"




"taking tom"




"mamma och lille bror"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0