ja,

ligger i sängen och tänkte  försöka sova :P, men tankarna tar över som vanligt!

bara för att jag inte hör av mig så är det inte jag som tar avstånd från er utan det är ni som tar av stånd från mig!,
jag är trött på att jag alltid behöver höra av mig till er, när ni endå aldrig kan :S, vad är det då för mening att jag ska höra av mig :S? ..
och om ni tar åter nu så är det så att det är ni jag menar! :)

idag har jag framkallat kort på, sessan,leo,neo, och tingeling som jag satt upp på vägen där du och jag engång hängde!, men nu är det över och du kommer aldrig få se mina tårar och sorg igen, du är inte värd dom nåt mer, ALDRIG mer, jag kan säga att det gjorde ont, men nu har det blivit bättre, och det är nu jag börjar klättra upp igen, och det ska du aldrig mer förstöra,

aja, nu ska jag inte gnälla mer! :)

haft en mysig dag på stan med madde som vanligt :),
hur mycker vi umgås eller ses så har vi alltid mycket att prata om,
det gör mig glad! hon är en ängel och en underbar mamma till neo <3

nu blir det cig ,

sen sova!




" värdens finaste kort på fasters prins!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0