juldagen!

idag är det då juldagen, igår så hade jag värdens mysigaste julafton, det va verkligen länge sen jag uppskattade julen så mycket som jag gjorde igår, och jag är verkligen nöjd med mina julklappar oxå :)
blev inte många men tanken som räknas lixom, så det är okej för mig! :)
och neo va jätte söt igår och han va ganska glad när tomten kom, det är hans första jul så han kanske inte kommer minas så mycket, blir nog mer så nästa år då han är ett år! jag älskar dig min brorson! <3


idag är det självaste juldagen och då är lite party för mindel , vet inte vilka som kommer men det märker man sen när kvällen börjar :), fast jag vet juh att min söta lilla syster elin ska va med och det är uppskattat!
i love you lilla syster <3



nee.. nu orkar jag inte skriva mer :P

over and out! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0