natt..

idag så va jag och fika hos madde och fick se att neo lärt sig klapp händerna, såååå sjuk gulligt!,
han gör fram setg hela tiden.. det är så kul att se!

annars.. jag vad ska man säga...

tankarna på dagarna
tankarna på kvällarna
och tårarna på nätterna,
hela jävla dygnet är om dig!
gå vidare, strunta i den känslan... så släcks gnistan
av hopp inom mig, och jag backar bak ännu ett steg från dig...


precis så är det... men vad skulle jag ha förför hoppning igentligen?!,
du är juh precis som "ALLA andra".. så varför trodde jag ens nåt bra?,
"vissa gör mig blind" och då inser man inte felen fören man är fast i skiten,
.........................................................


jag är ganska taggad för fredag om det nu blir fest vilket jag hoppas på! :)

det kan bli riktigt nice helg isåfall :) ,

yäyä...

over and out!





"ge mig modet att våga kämpa vidare mot alla odds"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0