lördag!

detta kommer nog bli ett långt inlägg, men så blir det ibland,

igår så va det utgång med johan och så träffa vi även marcus ute,
sen blev det lite efterfest här, men lite folk, och sen så sov johan och marcus här,
men det va galet kul igår iaf, ett under att jag inte har blåmärken eller nåt nu,
ramla sjukt många gånger ute igår, haha,

idag så gick jag och mötte madde för vi skulle göra pepparkaksuhus men grejen va bara att dom inte hade kvar några delar i affären, så vi köpte vanlig deg och tänkte att vi skulle göra pepparkakor, men när vi väl kom hem hit så orkade vi inte, så vi ska ta det i morgon istället :), sen ska jag nog även träffa söta elin en sväng i morgon! så mysigt! <3,
just nu sitter jag här och ska nog träffa alex snart :), om han nu kan köra i detta väder, men ska gå ner vi 3 och kolla om han står utan för, han har ingen mobil så han kan inte få tag i mig, men märker om han står där eller inte :p

jag har börjat lyssnat på " från och med du" för att jag känner igen mig så mycket i den låten,
har inte tänkt på texten förut, och nu när jag gör det så känner jag så mycket...
jag saknar dig så mycket... jag vet inte om jag någonsin kommer kunna släppa dig i från mig,
du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta, och det kan jag inte hjälpa.. glömma är svårt,
jag tror att jag aldrig kommer glömma dig, du är en del av mitt liv, och det vet du nog om själv,
men som sagt, tiden läker inte alla sår, och du tog mitt hjärta med storm, men du gav aldrig tebax det helt,
jag ljuger så mycket för mig själv, för att jag tror att jag kan glömma, men det kommer jag aldrig göra,
men gå vidare har jag gjort på ett sätt, skulle aldrig se dig som kärlek igen!...


men men,

nu ska jag se om alex står där nere, om han inte gör det då ska jag sova! :)

over and out! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0