lördag!

bloggade inte så mycket igår, pga att jag inte hade nåt att skriva om typ :p,
just nu så har jag precis gjort äppelpaj :), får la hoppas på att den är god ;P
innan det så va jag hos madde en sväng och tjöta lite,
lånad även alvedon :p, har haft så ont i huvudet sen igår natt, och det har inte släppt än,
så hoppas på att det gör det :p,

kan inte sluta skratta åt att jag råkade putta ur leo ur sängen i morses :p,
jag vakna av ett dunk ner i golvet så jag kolla va det va så låg leo där,
stackarn!, men kanske va tur att det va han och inte nån annan,
jag är nog ganska farlig att sova med ;) haha,

nu ska jag kolla på narnia som går på tv,
ikväll ska jag bara kolla på film och mysa för mig själv och med katterna och leo såklart! :)

ha en bra kväll alla! :)

over and out!



" min LILLA bäbis" <3

Kommentarer
Postat av: Mami<3

Hahaha.....dubbelsäng och du puttar ner vovsingen..hahaha.puss puss..löve you...

2010-12-12 @ 12:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0