måndag,

har inte bloggat sen i lördags, kass av mig, jag vet ;D,

idag så har jag varit hos mamma hela dagen, även varit på möte,
och även planerat med mamma och lille bror om kryssningen, det kommer bli så roligt och skönt att
komma i väg :)


inget har vänt för mig, allt ser samma ut jämt, men orkar inte tänka.. vill bara skrika, gråta, ja allt..
men inte ens det kan jag göra längre, känner mig helt tom,
men jag vet att endag är det min tur att känna lyckan, och den dagen kommer jag vänta på!


imorgon ska jag baka pepparkakor med madde och neo, har inte blivit av än, så i morgon ska vi göra det!
mysigt! :D


aja

nu ska jag spela!

over and out <3



"räknar tiden, räknar åren, jag saknar dig mer nu än då!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0