mina tankar!


jag har suttit och läst igenom hela min blogg, sen jag börja skriva i den för snart 2år sen :P,
ganska kul att läsa och tänka på allt som man gjorde förut, kan juh skriva att jag ler, saknar och gråter av allt jag skrev, fick massa olika känslor av det, men allt kan väl inte sluta bra?!

för ett år om inte lite mer så va jag och "J" på p&l och det va otroligt roligt, även den sommaren så gjorde vi massa roliga och sjuka saker, som jag saknar, men allt föredras och även tiden oxå!.. men man glömmer aldrig,

även oktober föra året, så gick mormor bort, och den är en tid som man aldrig kommer glömma!,
önska jag kunde få tebax henne, men det kommer jag aldrig få....

även ett år sen jag träffa "A" och även mådde bra i nio månade men det försvan det oxå..
oxå en del jag inte kommer glömma, men vissa vinner, andra förlorar, och jag förlorade,

så det är sjukt mycket saker som har hänt på ett år, som man inte kommer glömma,
men man lär sig av saker och då är det bara att gå vidare!

annars så mår jag som vanligt upp och ner... blivit så det senaste, förstår inte nån menning med nåt och sen så kan jag få ett sms och så ser jag menning igen, och så håler det på så, vet inte varför det blir så..
det är la så livet är till för!... men men..

tänkte lägga upp lite gammal bilder..


"haha jag 2006"


" jag 2008"


"jag och mamma 2009"


" jag 2010"

tiden den går.. men den läker inte alla sår! <3

och det ända jag vill är att du ska visa att du bryr dig..
för det gör du inte just nu!...




Kommentarer
Postat av: Mami..

Ett litet fel..men gör inget..Mummi gick bort i Oktober...älskar dig..det va fint skrivet.pusssss

2010-12-14 @ 10:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0