mörka tankar!

jag tror inte tiden läker alla sår, utan dom blir svalare, men dom försvinner inte helt,

snart är det jul mormor, hoppas du får en fin jul utav änglarna där upp, och att du ser hur mysigt vi har det och du kan le stolt över oss!, jag saknar dig så fruktansvärt mycket, det har varit ett sjukt jobbigt år utan dig,
men jag hoppas du väntar på mig när det är min tid, jag älskar dig lika mycket nu som då!,



jag saknar dig, men jag vet inte vart jag har dig och det gör ont, du spelar falskt i mot mig och det vet jag,
men vad gör jag åt det, jo jag går vidare som inget har hänt, men kanske är för att jag är rädd..
rädd för vad då igentligen?!,  om jag bara går vidare i från dig och ser som inget har hänt, är inte jag oxå falsk då.. jo kanske är så, men då spelar du och jag falskt mot varandra och det kanske är lika bra!,


tack madde för pratstunden idag, det va behövligt, och som du sa, jag måste tänka på allt nu och inte det som va, jag måste gå vidare och lämna allt bakom mig, kanske lika bra det,

nee..

nu ska jag spela the sims lite så jag har annat att tänka på!.

over and out!


"olet minun enkelini nyt ja ikuisesti" <3



" det är nu jag går ensam på mig mörka väg"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0