mysig för middag för mig själv ;)

idag så vaknade jag runt elva, och sen så gick jag upp och gjorde ordning varm oboy och åt pepparkakor,
lite mysigt för mig själv :) ,

nu så ringde madde precis och fråga om vi skulle gå fram till stan och kolla på jul/nyårs klänning,
och det blev jag riktigt sugen på att göra, så jag ska börja göra iordning mig och sen ut med leo en sväng och sen
gå i väg till henne! :) ,

20dagar kvar till nyår, och jag vet inte vad jag ska göra på nyår än,
hoppas på att det blir nåt kul och inte bara supa, som man alltid gör varje jävla år,
och hoppas på att "nästa år ska bli bättre" sen blir det samma som förra,
haha, vad negativ jag lät nu, men det kan va mysigt med nyår oxå ;)

men nu ska jag börja så jag blir klar nån gång!


over and out!




" mår bättre idag, och om jag ska va ärlig... så vill jag tebax"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0