nyårsafton nu då!

är sjukt jävla röksugen, väntar på att mamma ska höra av sig så vi kan gå till affären, yes yes!

nyår idag då, fan varite ett sjukt år, och även jävligt jobbigt, men nu idag så känner jag mig sjukt taggad för det nya året och sen även ett bra slut på dagen, så får hoppas på det, men det tror jag, va länge sen jag va så här sjukt jävla taggad för en fest och ett nytt år :D,

bästa på hela året va nog är när jag blev faster åt min söta brorson och när jag fick min älskade leo! <3

det sämsta va nog när jag lät så många kasta skit på mig, och när jag fick mitt hjärta förstört, men en sak har jag lärt mig och det är att jag aldrig mer ska låt nån kasta skit på mig utan att jag försvarar mig själv!,

nu taggar vi till ett nytt år med mina finaste, så jag tror mitt år kommer sluta så bra,
och nya året kommer nog börja bra oxå! :D,








nu säger jag skål och gott nytt år! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0