sova!

ligger här i sängen och har försökt sova i två timmar, men inte kan jag somna för det.. inte okej!...
kände kanske kan blogga lite och sen försöka sova igen..

idag har inte hänt så mycket, sovit bort hela dagen som vanligt, kanske dax att börja ändra på det nu..

i morgon ska vårdcentralen ringa mig kl åtta och så hoppas jag på att jag får tid där i morgon,
förhoppnings vis så går allt bra,
mamma sa att jag fick gå hem till henne och sova i natt om allt skulle bli värre, men hade verkligen ingen ork att gå till henne nu när jag mår som jag gör, men jag hoppas jag får lite sömn sen iallafall, och att jag mår bättre tills fredag, är riktigt sugen på att festa :).. annars får det bli en lugn helg igen, och det kan va skönt det oxå,
ska iallafall gå fram på stan på fredag och köpa lite julklappar och sånt med madde, så det kan nog bli mysigt :)


åhh.. jag bara älskar min brorson, han är så sjukt söt och glad hela tiden, va hos dom en sväng förut och han bara skratta och prata, han är så gudomligt söt...

nu ska jag kolla på en fyra för tre och få lite skratt innan jag somnar :)

yäyä
sov gott alla!

over and out <3




" fasters egna tomtenisse, hur söt får man bli?!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0