stan!

nu har jag gjort i ordning mig lite, och sistter här och pratar med elin på msn, vi ska fram till stan om en timma typ för att v ska handla saker till nyår och sånt, bara tre dagar kvar till nyår och jag läängtar så sjukt mycket! :D,
ska bli så jävla skoj och sen ska det bli så skönt att börja om på nytt, börja tänka framåt och inte bakåt, sen är det 6 dagar kvar tills jag dra med familjen på 24timmars kryssning det ska oxå blir helt underbart och skoj! :D ,
detta få bli en kort inlägg, när jag kommer hem så ska jag skriva det som va dåligt och bra under året :D,

men ha en bra dag alla :)


over and out / gika



" jag har värdens bästa och sötaste Lilla syster"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0