tidigt sova!

nu ska jag strax sätta på en film och sen försöka sova! :)
för i morgon ska jag upp tidigt för att först gå till tandläkaren och sen en hel dag på stan med madde, och sen på kvällen får man se vad som händer :)  , kan nog bli en mysig fredag :)...

idag fick jag reda på av mamma att jag , mamma lille bror och hans kompis ska åka på båtkryssning, jag fick det i julklapp av mamma, men hon sa det nu bara för att jag måste fixa hundvakt om jag ska åka med!, så det hoppas jag att jag fixar, så det kommer nog bli mysigt, och skönt att komma i från lidköping igen! :)

igår så hade jag ett jätte långt samtal med lilla syster på msn, och det betyder sjukt mycket för mig! <3
elin du betyder sjukt mycket för mig, hoppas du vet det <3, sen så ska hon och jag kanske fira nyår tillsammans om hon inte ska till göteborg, så det kan bli mysigt! länge sen nu! och hoppas även att vi ses i veckan gummna!,

annars så går det upp och ner som vanligt, men får la ta en dag i taget som vanligt!

nee.. nu är jag super trött,

over and out <3





" gammal men söt bild! I love yu <3"

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är underbar gumman! Tack för de fina orden! :) Vi får ses snart! Jag älskar dig min ängel, och storasyster! <3

2010-12-17 @ 07:18:54
URL: http://aajliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0