bad i skövde idag då.

i veckan så har älsklingen varit sjuk, man han kände sig mycket bättre igår så han gick till jobbet idag och så blir det bad i skövde ikväll sen med älsklingen, emlilia och emelie :) det kommer verkligen bli skojigt!
min sessan va inne på sjukhuset igår, hon mår inte så bra, men hon har fdått medeciner nu så jag hoppas på att hon blir frisk :) , anton föreldrar va på ikea igår så då köpte dom med en hylla och en lampa till mej och anton, det tyckte jag va guligt, så vi ska skriva ut lite bilder på mej och anton ha hyllan som våran lite fint så´tycker jag,

men nu ska jag lägga mej och kolla på andra avenyn och äta lite glass ;D  haha!

ha det bäst alla!

puss/ gika






jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0