:)

hejsan :)

idag så har jag och bby varit hos mamma en sväng och elgigaten osv :)
ska juh köpa en ny mobil på månadg lr så :))))))
efter som jag inte har nåon nu :(((((

i morgon blir det pulka med älskling, och någon med troligen.
kommer bli riktigt skojigt och mysigt!
det är det alltid med min ÄLSKLING :)))))

just nu sitter vi och kollar på alvin och gänget,
jag vill se tvåan :) ..
så mysigt film :)

aja,
nu va filmen slut så nu blir det sova :)

Go natt :)

puss/ gika!








saknaden är förstor att beskriva!
du kommer aldrig komma tebax!
och det är nog just det som gör ondast att veta!

hela mitt liv av vänskap men nu inget kvar,
Varken dig, eller frågornas svar.
Jag tänder ett ljus för dig, nu när du inte finns kvar hos mig.
Ljuset är vackert, man tänker på dig.
Glöm aldrig mormor , att jag älskar dig  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0