ett år sen :)

ett år sen jag skapa denna blogg, och det är så mkt som har hänt under detta år, både bra och dåliga saker,
men det är la dom bra sakerna man ska komma i håg, men finns även dom dåliga sakerna som man inte kan glömma, men man måste försöka gå vidare, och det gör jag och kommer göra!

just nu sitter jag och älsklingen och kollar på talnag,
idag har min älskling varit sjuk :(,

lite tråkigt för vi skulle ha badat och tränat idag, men det får bli en annan dag,
och i morgon skulle vi åkt till sköve och badat,
men det blir kanske på onsadg i stället :)
och på lördag blir det att åka på födelsdags fest emilie fyller 18år :)
så det kommer nog bli skoj! :)

men nu är jag ganska trött så nu blir det sova!

pusss / gika







min skatt, mitt allt, så sant så!
jag älskar dig över hela mitt hjärtat!
du är den vackraste man kan ha på jorden!
jag är så glad att du är min!

du och jag nu och för alltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0