hej

då är den nen ny vecka igen då, alltså måndag!

i lördags så va jag och älsklingen och två kompisar till han på kiss i stockholm,
du hur mäktigt som hällst :)  fast jag tycker endå förbanden va bättre specielt europe! :)
men det va skit mysigt, sen efter vi va på kiss så gick vill till hard rock café och det va riktigt fint och mysigt där!
sen va vi så trötta så vi gick hem och sov, och sen på söndag så va vi på stan i stockholm innan vi åkte hem!
men skit mysig helg!

och nu taggar jag in för midsommar! det kommer bli bäst lixom!

ne nu kan jag inte sitta här längre,
måste börja med mat och även diska,
för sen vid sju ska jag och älskling på bilbingo,
även emilia ska med, vet inte om emelie ska med :)

aja

hoppas du nån gång inser vad du har gjort!
för jag saknar dig!





förbandet mustasch




förbandet  europe




och sjävlklart sjävla bandet kiss




massa kärlek till värdens bästa pojkvän! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0