jag saknar dig,

nio månader har gått utan dig, nio jävla månader utan att få höra dig röst,
utan att krama dig, utan dig över huvudtaget
saknaden har inte minskat nåt, du kommer alltid va saknad för mej!
jag älskar dig min underbara ängel, min mormor, min bästa vän!


annars så,

är så trött på folk! jag säget inget här i bloggen för det tycker jag är fegt,
ska man snacka så kan man säga det till personen rakt ut!
men det kan juh tydligen inte vissa folk!


GE MIG TORSDAG NU!

jag längtar, det komme verkligen bli den bästa midsommar ever! <3

over and out ! <3





i will always love you...... :(






Kommentarer
Postat av: emilia

Det kommer bli askul! :D:D

2010-06-21 @ 18:50:33
URL: http://eemiliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0