jag vet inte!

jag blir så trött på allt!
vi hade en vänskap som är över nu!
jag tycker det är skit jobbigt, men att ha en vän man inte kan lita på längre går inte,
du va en bästa vän, och det har du alltid varit, och vi har gjort så mycket roliga saker tillsammans,
men som sagt det är över nu! och nu kan du prata fritt, för jag bryr mej inte längre!..

annars då!
idag är det fyra dagar kvar tills jag och bebe åker på kiss i stockholm!
det kommer bli så jävla nice! :D

och på tordag är det tre veckor kvar tills vi ska till smögen!
och det kommer bli änu bättre! åhh, jag längtar mest!

juste, tack emilia,emelie, och jocke och älsklingen för en skit trevlig lördag! <3,

nee, nu blir det tv och vänta på att värdens bästa älskling ska sluta jobba! :D


over and out





du är den man vill leva med för alltid <3



Kommentarer
Postat av: emilia

äre du och Julia som har bråkat? :/



Tack själv för i lördags! Det var skittrevligt! :D

2010-06-08 @ 16:57:55
URL: http://eemiliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0