sova strax!

idag när älsklingen slutatade jobba så åkte vi och handla student presenter :)
så i morgon ska jag hänga över mikaela och melinda hade jag tänkt :)
sen så köpte anton en barnpool som han ska hänga över sin kompis :p
och den fick jag pumpa medans anton låg på soffan och sov :p
så jag har gjort typ allt med den, och sen efter det så gick älsk och la sig och sov,
och jag sitter här och hör hur regnet öser ner :p
hoppas det blir fint väder i morgon för studentern :P

förut försökte jag lägga in en film på fb, men det gick juh inte som jag ville :p
sur blev jag så jag la ner det! ,

ne nu blir det nog sängen,

over and out







poolen jag pumpade förut :p hahaha,
stackars grabb som får gå runt med den ;)


Kommentarer
Postat av: emilia

Usch, vad tråkigt! :/ <3

2010-06-09 @ 13:25:05
URL: http://eemiliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0