26/5 -10

va sjukt länge sen jag skrev här!
men jag ska börja igen nu hade jag tänkt och hoppas att det håller i sig :)

sen så vill jag tacka min lille bror som har gjort om min blogg! :)
så alla gå in och läs hans blogg tycker jag
http://forsberganton.blogg.se/ :)

just nu sitter jag och väntar på min bebe som snart slutar jobbet!
juste vi fira ett halv år föra fredagen! 
han är juh helt underbar min älskling! utan han skulle jag inte va nåt!

åh. måste bara meddela oxå att jag längtar till sommaren nu!

om två veckor är det KISS som gäller!
och sen är det middsommar och då blir det smögen!

aja!

nu ska jag dricka lite kaffe tänkte jag!

over and out






jag och min brorson på bild!

asså så har jag bivit faster oxå! <3




Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag visste inte att du hade en blogg :D blev positivt överraskad! (Y)



Tagga midsommar! :D :D

2010-05-26 @ 20:10:11
URL: http://eemiliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0