karnevalen,fest,

precis! idag blir det först ta några öl med julia, sen vidare till stan för att kolla på alla som ska gå i karneval tåget, ska bli riktigt nice att se :D,  sen efter det så blir det nog dra på fest hos melinda! riktigt nice :D

och i lördags så va vi på crusing i trollhättan, riktigt nice va det! :D
bilder kommer när jag får dom av julia, hon tog alla kort för jag glömde min kamra hemma :/

ikväll ska jag absolut inte glömma kamran!

min älskling är SJUK igen :( ,
stackarn, ringde precis mej oc sa att han skulle till vårdcentralen snart,

aja,

va det jag hade på hjärtat nu,

ska diska och börja fixa mej lite snart!

ha det bäst!!

puss bitchers <3






varje dag som går så vill jag bara ringa dig,
får höra din röst,
jag vet det går inte!
jag förstår inte att du har varit borta från mej lite mer en ett halv år!
du är det vackraste vi hade hos oss!
men nu är du den vackraste ängle istället!

jag älskar och saknar dig mormor! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0