skövde,bilbingo,

tjenna,

igår så va jag upp 24 timmar med julia, det va väldigt skoj ,
sen så igår så kom emilia och emelie, för dom har bokat tält plats på smögen med oss på midsommar!
och det kommer bli riktigt nice! Sen så var jag och fixa ett nytt leg igår med!
somnade redan kl åtta igår kväll :p hahaha,
så sjukt trött va jag! kanske inte så konstigt!

och jag tycker det är sjukt att inte sverige kom vidare i Eurovision song contest,
visst hon va inte bra! men det är la första gången sverige inte är med i Eurovision song contest finalen?
och  då kanske det är dax att lägga ner skiten, om vi inte ens kan komma vidare längre!

aja, nog om det :)

snart så slutar värdens bästa älskling jobba, han slutar redan 10 i ett idag :)
och då ska vi till skövde, sen om vi hinner så kanske det blir bilbingon, vilket jag hoppas,
så kanske jag vinner massa pengar! :D

aja,

det va allt jag hade att säga,

lägger upp bilder sen när jag har varit i skövde och handlat :)

over and out






jag och värdens BÄSTA pojkvän <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vinn åt mig med...pussss

så sant..lägg ner melodifestivalen..men jag har 3 favvo...pusss..älskar dig

2010-05-28 @ 12:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0