4/11

hatar november månad, man blir så deppig... i alla fall jag,
när nåt känns rätt så blir det fel på nåt sett, och jag förstör allt...
ibland så blir jag så trött på mig själv, jag blir rädd för att säga av jag tycker,
rädd för att förlora allt helt, men även så måste jag kämpa om allt ska bli bra, och det tänker jag göra, tänker inte skit i allt för en sak!, jag vet att allt kommer bli bra! men jag tror att denna november månad är en deppig månad! man ser bara mörker, och det är så jag gör!...

och mormor, ja saknar dig så sjukt mycket!.. <3


nee, nu är jag trött, så nu ska jag stänga av och sova!

over and out! <3




" du borde va hos mig nu, i miss you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0