8dagar kvar <3

alltså vet att jag är ganska dålig på att blogga, men gör så mycket annat och sen har jag inte alltid lusten att blogga :P

men som sagt mitt liv börjar nog bli bra nu, eller ja.. ibland är det bra och ibland är det dåligt,
men så kommer det nog alltid va,

du svek mig så djupt, och det vet du om, men jag har ett mål här i livet och det är ta mig upp och det är precis det jag försöker med, men som sagt vissa dagar kan allt va bra och visa dagar kan bara dra åt helvete typ :P

idag så träffade jag natalie och hon har varit väldigt saknad,  sjukt kul att träffa henne igen! <3

även fikat med madde halva dagen oxå sjukt mysigt och även fått myst med min älskade brorson <3

i helgen hoppas jag på utgång med dom bästa :D,

och om åtta dagar åker jag iväg och det kan jag juh säga att jag längtar mest till,
helt sjukt att man kan längta till nåt så mycket som jag gör just nu :P.
men det är la det som gör mig till att jag mår bra just nu :)

varför jag inte säger vart jag ska är för att hela lidköping behöver inte ha reda på det just nu :)
utan det kommer nog fram om åtta dagar ;D

nee.. men nu ska jag försöka kolla en film och sen sova! :)

pussochgonatt <3


mitt fönster igår :P




"bäbis i snön" han bara älskar snön,  jag älskar han mest! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0