9/11

musik är fan allt, det finns låtar som man kan lyssna på och då kan man tänka så här känner jag eller så här mår jag osv, just det jag gjorde det precis, och då tänkte jag precis så här känner jag lixom.. och då kan man lyssna om låten flera gånger! :D,

idag så har jag varit med madde och så,
hände en sjukt pinsam sak, och det tänker jag inte skriva här :p
för det va fööööör pinsamt!

är rätt taggad till helgen, även fast det blev som det blev,
men jag försöker tänka att livet är inte lätt att leva,
och man kan gå vidare, även om det är svårt :)

så är livet lixom! :)


åhh.. vad jag saknar min mormor :( ..
jag kommer alltid sakna dig,



"Alla dom tankar
Som finns här inom oss
Alla dom minnena
Vi glömmer aldrig
Vi glömmer aldrig dig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0